Saturday, October 10, 2009

Walls are going up

上個星期去睇楼時見到我地個地址去咗前幾間屋到,我地好奇怪,做乜個number去咗人地間屋到?
所以就去咗sales office 到問啦,果時仲有7min就收工,好彩我地個己經sick到唔多得的sales agent 同我地去check,先知原來係得我地個lot佢比錯number我地,門number +10, 都好,我本來就唔鐘意原本果個,4字頭就冇得選啦,後面就。。。OK啦

攪到今個星期都係唔清唔楚噤,因為morgage果D全部跟地址,起屋到就跟lot number, 所以我地要offical document先得。 去到sales office, 佢話...Kevin病到要請假。。take care 啦 flu season又來了

今日去到見到walls are up,第一件事就係睇個窗,係correct的,真係好大,以後真係同後面果家你眼望我眼 :)


左邊直望就係個3個窗,左右是跟來的,中間是唔要fireplace,要窗自己加錢的
右邊是行出去後園的門


車房
後面的門同窗
厨房+早餐/飯廳
書房

No comments: