Wednesday, October 28, 2009

Ottawa, 幾時有噤多中国人!!!

今日就係大統華開張的日子。。。本來都打算影幾張相,但實在太多人啦,借人張相算



今早10時45到。。。佢本來話10:30 open to public, 但多人到冇車位,石仔路都泊埋,人係呢張相加多一倍,頂唔到,走人。

去咗Costco,唔係係咪D中国人全部都去了大統華, costco冇乜人,得D鬼佬,噤我就好快手噤買晒D維他命同 maple syrup, 仲食埋lunch 先去 homesense

可以話今日至大surprise, 但homesense搬咗去新地方後,地方大咗,多貨咗,即係多貨賣唔去,所以減價貸都多咗,呵呵。。。。。。好彩佢同新屋距離好遠,唔係就大件事啦。

講返大統華, 大過 warden果間,但D貨冇噤多, 好多西人嘢,我都明呢到中国人市場其實好細,做佢地生意真係唔多得,但老實講,我唔係好impress, 不過我行唔到入熟食區,實在太多人啦,不過如果好似多倫多噤,我會唔敢食佢D 餸,上次食完瞓唔到。。。。。。。。MSG? who knows

其他貨報告如下:

~中国人菜冇乜choice, OK啦,開張都係OK,唔知遲D点,但一D都唔平,唔好想多倫多的價會响呢到出現

~D皇子菇仲係好貴。。。其他菇就OK價。

~肉同唐人街價,但就放得好D,

~魚就冇乜choice,一搬 only,lobster 賣晒唔知幾大,

~亁貸好多,但用得幾多呀。。我都買咗小小,起碼都新鮮過唐人街。

~tofu得果幾個choice, 冇ottawa出的,所以不用買,

~腸粉果D都係唔硬的=唔新鮮,所以冇買,

~日本貸,完全唔夠,得D平價貨,冇話唔好,但。。。好味果D係冇的,想要冇添加的,想都不用想,烏東好似OK,但冇睇淸,實在太多人啦。

~其他国家貨。。。唔知,冇理

~西餅,包,好平。。。。。唔知好唔好食,買咗方包,只係OK,唔知点解有好多料,但冇味。。奇怪,買方包要睇淸,佢地handle得好求其,好多都唔方

overall, 我都係鐘意我心水地方多D,你知的話就知我講乜,呵呵
肉我會去大統華買,其他就睇下佢減乜價先啦

fingure cross, 我冇上鏡呀

總結。。。。。。真係好多中国人呀。。。。。。。。。。!!!!


No comments: