Wednesday, October 07, 2009

爐頭

本來話5月收樓,唔好睇家電住啦,到時又唔同晒,但人呢,口講果佢同做係永遠唔同的!!

小石話佢唔理有乜用,佢睇價錢咋。。。。。。。。
噤算唔算我話事呢??

因為新楼,乜都唔包,所以又要自己出,唔可以去楼按啦,除了同builder買啦, 佢宜家得Philips & Kitchenaid, 佢有builder 價,本來我都心思思的,但睇下宜家D 韓國貨真係又平,function又好,雖冇香港,TW果D貨噤靚,但我估佢地要多幾年先有得賣,但都仲好過呢到做的貨。

爐頭:

本來睇中呢個 - GE Cafe series


好多人話焗爐用gas焗cake係唔多好,但肉就會保濕,噤我地去問幾多錢,全Ottawa得一間有得賣,佢話用gas就2900,電就3300,好貴!!

想咗好耐,一來对GE D嘢冇乜信心,佢地死咗好多年,我builder上年都仲用GE,佢地個價係好,但我builder都收唔到貨,D service 唔得,攪到人地都怕咗佢。 (你買大厦,terrace home, 鎮屋果D都包家電的)

想咗好耐,決定去 Costco買算了,就係呢個啦。。。。
18,000BTU
Convection
infra-red broiler
Backguard
仲有 可以放 full size sheet pan
問題係。。。。。。。。。。。。。。。

Costco 的貨係一時有,一時冇,唔係年年有。。。。。。呢個我毎年見佢1,2次,有時賣得好快,佢又唔再入貨,所以响我地收楼後,會唔會見到佢,買唔買到就要睇彩數

見唔到時係咪日日要打邊爐呢。。。。。。。。。。。。哈哈

No comments: