Tuesday, October 27, 2009

Oct 24, 2009 影的~~

前日影的, 近日天氣不好, 日日都rain, 天陰陰噤,超depress, 係時候食維他命D
因為天氣噤, 起楼就開始慢啦, 宜家我地只想佢落雪前有屋頂, 噤間屋就唔駛積雪!!

2楼的wall 起好啦,中間Dwall 末起好,隔水紙未落晒,你見我鄰居的就上好,佢地今個星期會有屋頂frame up


間屋開始睇唔通,我估小石HK返來後我地可以book時間同sales入去睇,到時唔知要影幾多相.第時間屋要整都知邊到係木,邊到係柱.



後面睇,我地主人房的窗,同厠所的窗,呢到睇好細呢,明明入去睇model home果時覺得好大

呢張就要講下我地另一位鄰居,佢間同我地唔同的,同我另一邊的鄰居係一樣,但就係A同B的分别,佢起好後知有乜唔同,話時話,我果間係B來的,毎個model都有A同B的


佢呢張可能要放大先明我講乜
你見高果個wall, 我地有個窗,那個就係加錢的楼梯窗,在2楼貼地的,噤楼上就會光D
但.....人算不如天算,就係人地响佢個parlour (我就話佢係冇wall的office, 小livingroom/dinning room) 加咗2個窗!!! 噤佢就見到我地楼梯個窗啦。。唉。。。。

好彩我地楼下powder room (有toilet同sink) 冇比錢加窗,唔係就对正另一個窗啦

No comments: