Monday, November 09, 2009

Nov 8, 2009

今日陽光好好,3時到去到,己經開始日落啦,見到自己間屋邊個位會西鈄,好彩都唔係好多位。

係great room一小角,我估蘆薈會生得幾好

今日去到,屋頂D木板己經上好,都仲見到光,唔知佢係咪比位佢地summer D木漲時用

前面睇屋頂好好噤,唔知点解後面睇好怪,好平,相影果時我後面間屋的人返來,我地免得人地奇怪就走咗,因為要响佢前門影先影到。 下次吧。




睇到就係:車房,Kitchen, eat-in,patio door,人地個family room 窗,哈哈,人地間40萬楼連窗都大D




未來客房加衣車房,向大街,會好光,佢仲幾大個窗,相見左邊會有個衣櫃


上次見的錯誤衣櫃己經改好,所以入門口就細咗好多


9萬噤多木做成的office




呢個就係大家加完錢係你眼望我眼啦!!
死未!!
即係我地要用磨沙紙,唉。。。。。。。。。。。。。。

No comments: