Friday, November 27, 2009

NHL - Ottawa Senators Nov 23, 2009

話説小石在2時到打電話來問今晚有冇時間去睇 Hockey?? 噤都得的。。。我。。。星期二個black forest cake末整呀。。。。。不過都得的。。。。。。

点知原來係公司有ticket,但要抽,大家都知我係冇抽嘢的命水,所以我係冇理佢

你見我開個post,有噤多相就知,我地抽到啦。。。原價4百多元的票就到我手

第7行,对住個籠門呀,噤大個人都未坐得噤近過



好彩坐巴士去,好大霧
巴士係game day先有的,收場後15分鐘後就冇車,但真係好好多,唔係塞入parking,再塞出來,加埋都要一個鐘,仲要開45分鐘highway先返到去,gameday係好塞車的


完埸仲大霧

level 100的入口,呵呵,以後都冇乜機會,因為好貴


100 level 的gift shop

練ball

唱国歌,唱快的,好!!唔好好似US果D噤又唱又停,唱極都唔完




我冇zoom的 :)




win 啦,本來佢就响我下面group hug的但我冇影。。。唉



講場game.... 頭2節都好悶,打得唔好,我間來的政府佬好唔高興噤 XYZ in clean language first
比人追到3:1。。。。。。。。。好彩去到第3節先打返好D,連追2球, 平手
要打OT
ottawa 入一球就完埸。。。呵呵,第一次睇佢就win算係噤,今年佢地打唔好,好小人睇

No comments: