Wednesday, November 04, 2009

Nov 1, 2009

我估佢地上咗屋頂末呢?
係未的,但我見到另一間屋响另一邊的起得好快,1個星期就上到2楼,仲要係大間D的屋。我估又係果間收楼早過我地,所以我地果team人又去咗果到起先,佢隔來果間都係噤的,唔通我地果team係快手D的?
唔理啦,佢响落大雪前攪到好似lot 39噤就得,至好就落埋屋頂塊



呢個就係我未來的屋頂,噴晒我地個lot number


Office, 起好就見唔到後面
夠竟會唔會唔好風水?由門口到窗係有3度門。。。。哈哈,好迷信呢


見到條柱有字? 佢地係個衣櫃,要出到去楼梯果到先係正確的,但我比較鐘意宜家呢,我成日都唔鐘意佢門口細




車房的鉃柱
出了問題的柱

呢個係。。。唔知点解有個 hole?


楼梯,以前想要絛圓形直上的,好似好正噤



問題係,我成日都會掉落楼梯的,係直倒落去果種,為咗自己,都係要宜家呢條好D,話晒掉到half way都會停先

有人問噤你會唔會upgrade去木楼梯,以樣我鐘意木,但。。。會滑倒的機會仲大,加上好似要加成7千元,所以唔駛啦


D 鵝都train緊 fly away,後面仲有2 group, 但真係未成形。。。佢地夠唔夠時間走呀?


我隔來果間會係噤的,佢個bay window真係好誇張地大,但佢地個主人房响前面,要对住個好近的街燈

No comments: