Friday, January 22, 2010

屋內

我冇乜post過屋入面的相,因為影得好近就噤睇都唔知乜來

找到幾張比較知係乜的

呢個係頂住D水,等出面水浸都唔會沖返入屋,呢個好緊要的,上年Kanata成條街浸咗入屋都因為好多舊屋都冇呢個


呢個就係攪到我地一頭煙的heater同 water heater
左邊係個電標同電話箱,條喉係比乾衣機的,因為新building code, 個喉又要搬出D,唔理啦,佢地話會整好就得啦,我地send咗個formal email比佢,話佢知我地想点

其實成單嘢係design center 同 main office出事,冇講到比我地知轉plan,攪到我地嘈得好緊要
後來有日個master care同 building super同我地落site解比我地知点解佢地轉plan,我地後面可以整成点,後面楼底好低,睇嚟到係整wine同beer算啦


呢個係客厠


basement 隔熱

呢個係主人厠所,哈哈,唔知点影好



冇噤開陽的,哈哈


大約係噤,佢上咗dry wall 後我地冇影相,冇乜好影,但就好光

No comments: