Thursday, January 21, 2010

上完磚啦

我地間屋就係得噤多磗啦,哈哈,好cheap的
但宜家D磗都係decorate only,佢一入水仲大件事,多倫多就多人要全磗全石,呢到冇乜人噤做的,因為天氣温差大,磗唔係好耐用。

我地同間來間屋,呢到D color色,間來間要咗你就唔可以要啦,我地本來想要右邊果時色的,但佢一買就pick埋色,冇法。。。。。。。。。宜家睇落我麻麻地鐘意,我好似冇影,等我今個星期再去影

其實我左同右2間係同一個style,只係楼上個窗唔同,所以出面都唔同,除咗色,就係2個model唔可以一樣在左右,但可以係A同B,噤就唔駛好似cookie cutter噤


我右邊果間屋,仲見到我楼梯個窗


見到佢邊邊開咗但又收返的窗,我地開頭以為話乜噤有米開噤多窗?一個要成$300+的,睇你開幾大啦,点知係開錯咗,噤我地宜家就唔怕有人見到啦,呵呵

佢果間屋係張個office搬入咗,有個dinning/living room,個門口大D,平D,如果我唔係要個office整餅,我都會要佢,但office有門,有客來可以閉門唔比人見,仲可以加冷氣等佢再冷D來整chocolate

佢個間同我果間係至多人買的,除咗開頭街口果幾間係細屋,後面果D全部都係呢4個style


No comments: