Friday, January 22, 2010

J-town, 真係好正。。。。。。。

如果你話Toronto有乜好,除咗屋企人响果到,就係点心,日本嘢同korean food

点心次次都要問阿媽,次次去到都話: 果間唔得啦,要去呢間啦。。。

日本嘢,其實潮永泰都乜雜貨都有,但講到肉,魚生就一定要去J-town, 肉佢响london果頭入貨,有和牛種同黑豚肉賣,点解我地住果時唔知。。 anyway,佢D肉係幾好食,OK貴啦,如果想試佢D便當,好好味的

魚生佢毎個星期都有一日响日本東京直接到,我估係星期5到,果日我去到,佢有新鮮海膽,我仲問佢我自己返來開得唔得,佢話,好messy的,佢地都要用十分鐘先開到,我話我要放車上5小時呀,佢話冇問题啦,佢夠冰我就得,噤我就買咗噤多嘢

新鮮wasabi, 下次去日本要買過個磨,宜家呢個太粗



呢個係tuna 同。。。 tuna neck, 好小有的,一條魚就係得噤多,係入口即溶,但都好多根,唔知係咪唔識食,哈哈




新鮮海膽,同响築地一樣呀



佢果到有即做的,有師父响到,老細話佢地會開大有堂食
我買咗好多嘢?老細对我好好呀,同埋宜家佢地D收銀終於流利英文,老細都講到2句,師父就唔得,但有人知再同我講就得啦

果日响果到冇咗百幾噤啦。。。。。。。。。。次次去都係噤的

No comments: