Wednesday, January 20, 2010

Boxing Day shopping

Samsung
洗衣機 3。6 cu ft
乾衣機 7。0 cu ft
下面呢個樣同色,冇買個箱,果2個箱要收我$200, 我部機都係$800咋。。。!!

呢個算平機啦,宜家出果D有4-4。5 cu ft,有steam, balance

但我地得2個人,呢個洗到queen size, 夠啦,king size 的比人洗算啦
加上我地放basement, 佢幾嘈都唔怕啦,太靜唔記得拿出來,會臭















































再來就係雪櫃,又係samsung,countertop 深,即係冇噤深。。。邊個叫我個 kitchen layout係雪櫃係对住個洗碗碟機,又只係得一個肥人噤大位,呢個會好睇D



買咗白色,個sales好奇怪話,白?你個洗碗碟機係stainless steel啊!

其實我唔鐘意stainless steel 的,因為佢呢D只係貼張好cheap的比你,又多手指模

加上我厨櫃係白色的,呢個大嘢blend in 好多

唔係就買個部啦,我都好大機會要多個雪櫃

呢個18。7cu ft, 大個我所有用個的雪櫃啦,冇噤深就真

有人問点解唔要french door,我一手拿cake, 另一手開門,french door要2手呀。。。。。

又有人問点解唔要整冰整水,一來builder加水喉要$200,個部機要換filter,一定要買佢,仲會壞得快過個雪櫃,所以我打算買冰機。

跟住又有人問。。。話你食好多冰呀,要冰機!!大家唔明整糖果時,冰係好緊要的,整mousse時又係,整包睇佢ready未都係,仲有佢都係2百幾元,噤你話啦

好又到洗碗碟機

買咗LG

呢個冇steam,但就有timer,可以夜D平電果時先開
tall tub,即係可以放煲
hidden button,  呢個我冇乜所謂
佢應該係得56分貝到,超靜的,因為地方開到上2楼,唔想好似宜家噤晩晩要知部機洗到邊,宜家D機要洗成2小時的

点解冇買samsung? 因為sales話佢用緊,唔夠乾!!

LG冇乜好,係得個洗碗碟機好多人都話好,反而kitchenaid就趆來趆唔得,壞得好快,佢收貴1000,但入面D function同 whirlpool 一樣 (同一間公司,also with Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Gladiator Garage Works, Inglis, Estate, Brastemp, Bauknecht, Consul )

自從我地個maytag出問題後,小石就話唔買佢啦

点解唔買白色?因為貴D,宜家多人買stainless steel,佢地做得平,所以減得多。。。。。。。。!!

搬咗後我地會有2個tall tub dishwasher ,呵呵。。。。。。。。。。。。。洗碗果個好高興


















果日就係買咗噤多嘢啦

No comments: