Tuesday, January 26, 2010

室內“設計”

終於pick晒所有嘢:

上次去designer到看,嘩,好白,好冇色
我地成日都話唔好pick到好似大部份中国人噤 - 白色,盼嚟都係噤結果,呵呵 ………^o^'

今次去到個新的design center,佢話以前好多嘢都冇咗,但就有新嘢,噤又要由頭再pick過!

carpet肉色,呢個以前係upgrade,宜家就係standard, 厚過以前的少少,底就都係噤cheap,可以玩5年,我估5年後可能轉地坂,到時至算,全屋都係用佢,楼梯都係,一定睇到我D頭髪,佢地有

呢種loop宜家好興,可惜我地個dyson係唔可以用佢,唔駛想

前面係kitchen & washroom的 vinyl,本來我地都打算比錢佢整磗,但佢話唔可以保正上咗地磗先上櫃,噤我遲D想換櫃果時噤咪有個邊冇磗!!自己整係麻煩,但都係一次過,所以都係打算用住先,遲D先換,家陣D磗趆出趆多style,我上次去咗olympia tile個清貨區,平過出面街好多,佢主要係得好少貨剩所以減價,我地地方少,佢一定夠貨。

我地要咗個至冇花,冇色的,因為有花的唔易洗,玩到1,2年就夠

白色果個係kitchen & bathroom 的櫃,我唔鐘意oak, maple又要加錢,仲好多紋,所以用白算,再唔得就宜家吧,我地叫佢唔好加 handle, 我地自己買,想要呢個

都要成廿幾三十個

counter top 就係假木噤,呢個就真係好。。。。。鼓但,

我地唔要石。。因為貴,同埋唔耐用,又唔放得熱嘢,我知好多人都話,唔係呀,石好受熱,唔會溶。其實你買的石,佢上咗wax, 係會保護佢,但你一放熱嘢佢果層就冇咗,你又要保返上去。即係响你唔知果時你己經damage緊你塊石

石英就好,超貴

石屎 - builder 冇,呢個我都想要,但用佢,D櫃都要加support

butcher block - builder 冇,呢個我可能遲D會做

stainless steel - builder 冇,洗碗果邊我可能會用佢,再换過個sink, 睇下個洗sheet pan的情況先,一格大就洗到,但整嘢食,就想要一邊洗,一邊放嘢,好麻煩呢,呵呵

Coreian - 貴,唔抵,其實係合成膠, 會花又會唔光身


下面係主人房厠所的磗,tub個面同wall的1/3,同埋個細小shower, 其實我想要深色的,但個3尺shower又細,用深色會好暗,果邊又冇窗,呢個色同地下D磗一定好唔同色,呢個問題到時至算啦。。。。 下面係grout的色,minto有到好,要色不用加錢



呢個係客厠,花花地,其實得個tub果到有


楼梯,冇要色,冇方的,一定係呢個花。。。。。。呢個有D唔高興,我估呢個係至快比我油白的!!

至於点解間屋係唔見得人,因為本身己經多嘢,宜家仲買嘢間屋D嘢:

車房門開關
電鑽 (小石6時AM去home depot買的)

No comments: