Friday, November 20, 2009

Boxing Day Sales?!!

攪乜!!
5個星期前就boxing day sales?

真係唔係路呀,我知生意唔多好,但都唔駛噤呀,我。。。今年要忍手,乜都唔好買(噤多)
一來真係冇位,2來,4月會唔會再平D呀,哈哈

其實我今年都買夠sweater, 今年winners勁多嘢,所以好快噤買夠,不過我今年好似鐘意灰噤,乜都係灰色的

小石昨日買咗件CK $20,幾好睇呀,如果佢呢2日着就影張相睇睇,不過又係灰色的

前2日蛇咗入間屋,見到個窗好似唔多对,同design center 講,佢係乜都唔知,要找designer,可惜我地個唔多得的designer係成日都唔返工的。。。我对佢係乜要求的。。。見到佢個樣就知,邊有designer着成噤見客!! 不過有度好,佢乜都唔知,所以冇乜upgrade suggest 同唔長氣,有D designer 好好心機 (我平時去見到佢地,問佢地,佢地都答得好好),但好多suggestion,有D怕。。。因為同builder upgrade係好貴的

講返個窗,design center唔知,噤就即刻地工地到問,行highway都要20min.. 3点鐘來講都好快
見到minto個foreman (工頭)問佢,佢答,你同sales office講,佢地收到通知就會check,我係唔suppose 落工地的。。。係係我知,因為我冇boot同hard hat。。佢唔suppose 同我講嘢的,哈哈,保險問题。。

去到sales center, 比我agent知我蛇咗入去,比佢講咗2句,其實同佢約,就可以入去睇。。我同佢講我知,我只係去睇咗個窗同我加咗錢的upgrade呀,佢做好我就唔理啦,我連basement都冇落呀,我未想冇命呀!! 好明顯我冇周圍走,因為我連佢basement有heater都唔知。

佢話唔知点解。。。。。。。。宜家應該賣小咗楼,但今年佢好多生意呀。。。。息低真係好多人買楼,其實好有隱休的,因為其實唔係個個响加息後供得起的,由其宜家楼價比幾個月前都加咗成20,000以上,地稅講緊加10%,7月以後要比HST,即係gas, 水,電都會再貴D,都咪話唔驚

蛇入日影的相我等陣先再post

No comments: